tiistai 11. elokuuta 2015

Selitystä ilman otsikkoa?


Oltiin meidän Mirkan kanssa koiran vahtina neljä päivää äidillä, kun äiti meni reissaamaan. Orlando ja Rasmus ei kyllä kauheana ollut näkevinäänkään toisia, mutta silti Orlandokin ikävöi Rasmusta kun se oli makuuhuoneessa jonne Orlando ei päässyt. Kyllä nämä poijjaat näyttää välittävän toisista vaikka kuin toiselle pitää esittää, että ei kiinnosta. Sovussa kuitenkin osasivat olla ja ihan normaalisti liikkua ilman että Rasmus juoksee kauhuissaan karkuun. Kyllähän siinä kestää tottua kun eivät toisiaan kovin useasti näe. Kuitenkin saatiin pojat vähän posettamaankin lenkillä, kuten kuvista näkyy!

Huomenna taas pitkästäaikaa koulun penkille suunnittelemaan tulevaa. Vähän jännittää mitä siellä sanotaan, mutta täytyy osata asennoitua siihen oikein. Kyllä tämä tästä lähtee taas rullaamaan! Oon löytänyt jopa viimeaikoina kolme neliapilaa ihan vain maahan katsomalla etsimättä niitä. Viimeksi tuli jätti neliapila, joten eiköhän tässä ole jo tuplasti onnea luvassa? :)



Vielä ilokseni haluan sanoa, että kirpparipöydän jälkeen nämä mun Cheap Mondayn valkoiset farkut mahtuu nyt mulle! En tiedä mitä on tapahtunut, mutta nyt ne ei kiristä eikä paina paljoa istuessakaan. Nyt voin siis käyttää näitä taas, hihi. En tiedä sit miks mulla oli sellanen muistikuva näistä housuista, että ne olis mulle ollut joskus niin tiukat, etten pystynyt käyttämään niitä. Kokeilematta laitoin ne kirpparille ja mun onnekseni ne eivät menneet ja kokeilin niitä nyt illalla huvikseni ennenkuin laitan ne facen kirpparille. Ja ONNEKSI kokeilin! En tiedä oliko ne sillon ennen tiukat, mutta nyt olen niiiiin iloinen! Eipä tarvikkaan myydä näitä. Terveisin onnellinen Cheap Mondayn farkkujen omistaja. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti