maanantai 13. heinäkuuta 2015

whazzuuuup?!


Värjäsin extempore hiukset itselle. Tarkotuksella annoin hiusten viimeksi haalistua, jotta keksin jotain uutta.(ja toivottavasti nyt pidempään pysyvää lookkia!) No päätin sitten värjätä extemporena "siskoshiukset", eli toisin sanoen samanlaiset kun mun pikkusiskolla kun en muuta keksinyt. Tosin mulla ei ole niitä ihania pitkiä hiuksia, kuten meidän Mirkalla.. :( On meillä ennenkin ollut samanlaiset hiukset, esim. silloin kun meillä oli punaset! :)

Muutamia asioita mitä olen myöskin touhuillut:

-Oon koittanut tässä tyylistellä ja näyttää naiselta, kun välillä tahtoo vähän "repsahtaa". Ei vaan oo mitään järkevää menoa tms. niin sitte ei yksinkertaisesti vaan jaksa tällätä..  

Vähän parin päivän asuja!

-Kävin eilen erään henkilön "läksiäisissä" ennen kuin hän lähtee ulkomaille joksikin aikaa. Oli aivan ihanaa pitkästä aikaa nähdä paljon ihmisiä, jutella ja rentoutua. :)

-Oon myös seuraillut Orlandoa, joka on viimepäivänä raukka kipuillut ruoan vaihdon vuoksi ja uudet ruoat saikin lähteä menemään tästä talosta! Ne ei vaan sopinut sille vaikka kuin yritin pikkuhiljaa varovasti lisäillä niitä ruokavalioon. Ainoa syy ruoan vaihtoon oli Orlandon ihon kunto, mutta luulen että annan tilanteen rauhoittua ja unohdan sen ruoan vaihdon..  Nyt kuitenkin Orlando alkaa taas olla ihan normi itsensä onneksi, että mä säikähdin...

-Tein myös yks päivä täydelliset kulmat kulmakynällä ja luomivärillä! (joo-o luomivärillä kun en omista oikein kulmavärejä..) Varsinkin toi kuvasta katsottuna oikeanpuoleinen kulma on aivan ihana. En oo kauheena koskaan välittänyt kulmien teosta, mutta nyt innostuin tähän ja voi olla, että näkyy jatkossakin :)


-Oon koittanut keskittyä valokuvaamiseen uudella kameralla, kuin myös videoihin ja editointiin. Oon niin intona tähän uuteen kameraan ja oon niiiin onnellinen, että sisällä kuvaaminen onnistuu paaljon paremmin tällä järkkärillä <3

- Koitan sinnikkäästi käyttää mun cappejä edes kuviin, sillä ne tuntuu vähän vaatekaapin koristeilta aina.. :D

Maisteltiin vesimelonia noms :P
Kuselta haiseva kuva.. :D
Mitäs pidätte mun hiuksista? :3 Musta ne on aivan sikamaget! :)
Tälläisiä kuulumisia täällä! See ya later sanonpahan vain!:)

3 kommenttia:

  1. Moikka! Oon haastanut sut Liebster award - Haasteeseen minkä tarkoituksena on saada näkyvyyttä blogeille jolla on alle 200 lukijaa.Käy katsomassa haaste ja kysymykset mun blogista, ois tosi kiva nähdä sun vastaukset mun kysymyksiin! :) http://whateverattitudeforever.blogspot.fi/2015/07/liebster-award-discover-new-blogs.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :)) teen sen kunhan ehdin! :3

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista