perjantai 3. heinäkuuta 2015

Mun kämppä!

Otin yks päivä kämpästä kuvia ja nyt päätin ajan kuluksi tehdä vihdoin sen postauksen kämpästäni!
Asutaan siis vähän matkaa Oulun keskustasta hyvällä ulkoilualueella. Laitoin verhot kiinni kuviin, sillä vastapäätä on kerrostaloja, joten en ajatellut niitä kuvailla :D Tarkoitus on muuttaa opiskelujen takia luultavasti takaisin hetkeksi kotikaupunkiin ja päätin, että Orlando ja minä tarvitaan rivitalo-asunto, että Orlando pääsee enemmän ihan vaan hengailemaan ulos ilman hihnaa. :)

Mutta tältä mun kämppä tällä hetkellä näyttää:

 

Tämän näköinen koti! Itse rakastan sisustusta ja varsinkin nuita Jaffa-verhoja aivan älyttömästi. Ainut huono puoli on, että mulla on kertynyt niin paljon tavaraa ja säilytystilaa on täällä on aika vähän. Sitten kaikki on tungettu näkyville.. Myös vaatekaappikin on paljon pienempi ja täytyykin aina välillä miettiä mitä laittaa pois :D Muuten aivan ihana ja varsinkin sauna on plussaa! :)

8 kommenttia:

  1. Aivan ihania nuo pesuhuoneen limet yksityiskohdat! Oon itekki aivan hulluna limeen ja voi kun näkisit meidän keittiön :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki oon aivan hulluna limeen kuten näkyy ja keltaseen varsinki! Niistä tulee niin pirtee olo talvellaki ku on ulkona pimeää kokoajan :D

      Poista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista