perjantai 3. heinäkuuta 2015

Back to Länkipohja

Niin se viikko vaan vieri ja päädyin takaisin Länkipohjaan Mikon ja Petrin luokse. Orlando oli viihtynyt pojilla niin hyvin ja oli tykästynyt Mikkoon ihan älyttömästi. Mikko oli touhuillut ja lenkkeillyt koiran kanssa kokoajan ja heillä meni hyvin! Oon aina pitänyt Orlandon reippaudesta ja sosiaalisuudesta, se tulee kaikkien kanssa toimeen ja siksi se on niin helppo viedä hoitoon. Nyt mun vaavi kyllä ylitti itsensä olemalla 4-päivää ilman mua todella reippaasti. :)
    Tänään aamulla Mikko lähti reissuun ja olin päivään asti yksin Orlandon kanssa, sillä Petri oli töissä. Tämän jälkeen Petri halusi käydä terassilla, sillä ei ehdi oikein työpäivien jälkeen käydä. Suunnattiin siis Orlandon ja Petrin kanssa terassille yksille!



Päivän asua:
 
Minä ja sotku moi!
Minä ja kaksari moi.. (hyvä kuvakulma)


3 kommenttia: