lauantai 14. helmikuuta 2015

Ripsienpidennykset!

Tiistaina laitettiin ne ripset, otettiin kuvat studiossa mainokseen jne. Olen kyllä tyytyväinen näihin! Tosin mulla vaan aina lähtee varsinkin sivuista muutenkin ripsiä tosi helposti ja niitä on jo jonkuverran tippunut.
    Aluksi oli tosi vaikea olla niiden kanssa kun tuntui, että niihin tarttuu joka ikinen karva ja roska kun on niin pitkät ja suihkussa vettä kasaantuu niiden yläpuolelle ikävästi. Eipä mulla muuta valitettavaa olekkaan.
    Ihana herätä aamulla kun ei tarvi meikata! Oon tosi laiska muutenkin meikkaamaan.. Yleensä pelkkä ripsien tavitus ja ripsari riittää. Meikkivoidettakaan en useasti käytä, mutta ei mun iho olekkaan kauhean pahan näköinen ilmankaan. Nyt ei tarvi välttämättä tehdä mitään. Voi vaan harjata ripset ja lähteä. :)

Lähikuvat on otettu tänään ja ripsiä kyllä lähtenyt viikon aikana. Harventunut jonkuverran ja sen huomaa. Tuossa kasvokuvassa on heti ripsien laiton jälkeen :)

Ripsillä! :) (vähän alle viikon jälkeen)
Ja ilman ripsienpidennyksiä.
Eron kyllä huomaa!
Kuva heti ripsien laiton jälkeen :)


2 kommenttia:

  1. AAAA aivan sairaan hienot ripset! Haluaisin pidennykset itsekin, mutta tämänhetkinen budjetti ei anna armoa : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekki suostuin mainokseen malliksi työharjoittelu paikassa niin sain halvemmalla. Ei kyllä varmaan varaa ole montaa kertaa korjauttaa.. :( :)

      Poista