maanantai 8. joulukuuta 2014

Blue hair!

Nno se siitä valoisasta.. Kolmen jälkeen jo pimeetä et juust.. Yritäppä siinä hiuksista kuvaa ottaa. :D Otin sitte kökkösellä kameralla pari kuvaa tästä letistä. Vielä ku sais ne pidennykset niin ah! :) Koitin aamulla muka kihartaakkin vaan aika lössähtäneet ne nyt oli. Aika perus juttu :D


Oon oikeastaan alkanu pitämään näistä. Aika tyylikkäät eikö vain? :)
JA huomatkaa mun ihana uus h&m huivi! Käytiin äitin kanssa jouluostoksilla. Vähän tyhmää et valitsin itse mun joululahjan, mutta en oikein tienny tasan tarkkaan millaiset saappaat/kengät halusin. Lähdettiin sit Zeppeliiniin kenkiä etsiskeleen ja löysin superihanat kenkulit. Nauratti kun myyjä paketoi sen mun nenän edessä. Harmi etten saanut niitä heti käyttöön.. :D
Toinen asia mikä harmittaa on se, että oon tehny kivoja joululahjoja tässä kuussa ja haluaisin ne jo näyttää täällä blogin puolella.. En vaan voi koska tiedän että eräät henkilöt kyttäilevät blogiani. Tänä jouluna saa sisarukset ihania lahjoja vaikka itse sanonkin! Täytyy muistaa kaikista kuvaa ottaa että saa tänne sit Joulun jälkeen laittaa hih. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti