tiistai 14. lokakuuta 2014

Sydämen sulattaja ♥


Olet minun pieni kultani...


... olet minun kaikkeni ...


... olet jotain mitä en ikinä uskonut saavani..

Toit minulle seuraa ja elämää ympärilleni.
Toit minulle ilkikuriset temppusi ja terävät hampaasi, joilla vähän väliä yrität roikkua minussa.
Toit minulle sydämesi ja annoit rakkautesi minulle.
Sinä annat kaikkesi minulle, sinä elät minua varten!

Miten joku noin pieni voikaan olla noin hurmaava?
Miten se jaksaa aina riehua ja piristää päiviäni?
Näitä kysymyksiä pyörii päässäni kokoajan.

Minä lupaan pitää sinusta huolen.
Minä lupaan sinun perus tarpeidesi lisäksi antaa paljon rakkautta ja huolenpitoa.
Minä lupaan suojella sinua pahalta ja antaa kaikkeni vuoksesi, sillä niinhän sinäkin teet minulle!

Yli kuukausi sitten alkoi meidän yhteinen tie mitä me kuljetaan,
Yli kuukausi sitten luulin tietäväni mitä tuot mukanasi ja mitä tulet tarvitsemaan, mutta toitkin enemmän mitä osasin kuvitella.

En luovu sinusta ikinä!
- Orlando <3 -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti