lauantai 18. lokakuuta 2014

Kuin kaksi marjaa?

Hih mun piti mennä nukkumaan mutta tajusin jotain hauskaa! Mun veli toi taas Thaimaan tuliaisia ja sain semmosen laukun/repun. Tällä hetkellä otin kuitenki ne irrotettava repun rinkat pois, sillä siitä sai laukunkin. No se ei ollut se asia vaan se, että ihastelin mitä kaikkea helmiä ja nappeja mitä siitä laukusta löytyi. Tajusin sitä katsellessa että siinä oli jotain tuttua... MUN NAPPILAATIKKO, siellä on ihan samanlaisia nappeja, helmiä ja niittejäkin! Mulla on kadonnut osa napeista mutta suurin osa näytti just samalta. Harmi että oon itse tekemiin lahjoihin kiinnittänyt niitä nappeja aina kun Joulu tms. on ollut. Tykkään tehdä lahjat itse :)
Muistan kun tykkäsin nuorempana pyöriä kierrätyskeskuksessa. Ihastelin niitä nappeja aina! Sitten viimesillä hiluilla ostin kauneimmat napit tyyliin 15 senttiä yks viiden napin pinkka. Se oli ihanaa ja keräsin niitä joskus vain koska oli niin nättejä. Kuitenkin jossain vaiheessa päätin, että nyt mä käytän noi napit mun käsitöihin ennen ku ostan lisää. Siitä on muutamia vuosia aikaa. Voisin tosiaan nyt käydä ennen muuttoa siellä keräämässä ihania nappeja ihailtavaksi. Haaveena olisi ostaa joku nätti puinen iso laatikko jonka sitten täyttäisin mitä kauneimmilla napeilla! ♥ Niitähän tosiaan voi laukkuihin ja vaatteisiin hauskasti sekaisin laittaa.


Ihana fiilis tästä! Näin on hyvä alkaa nukkumaan. Hyvää yötä ♥

Ps. En tiedä miksi noihin ekoihin kuviin toi kuvanmuokkaus sovellus jätti noi valkoiset reunat, mutta ei anneta sen häiritä. Pistetään puhelinpostauksen piikkiin! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti