sunnuntai 24. elokuuta 2014

Orlando Bluum muutti taloon!

Se on todella ihana. Sisältä paistaa herkkyys, mutta silti on kiinnostunut kaikesta ympärillä tapahtuvasta. Täällä sen on nyt pari päivää ollut ja pissannu esim. mun keittiöön! Se on uteliaana hulivilinä katsellu ymärille, kauhistellut peilikuvaansa. Orlando myös tykästyi heti minuun eikä yhtään ujostellutkaan. Ollaan jo hyviäkin kavereita ja se on kokoajan tulemassa syliin nukkumaan. Noo okei myönnetään ei se nyt ihan Orlando Bluum ole vaan Keikarin Orlando. Ja ei se kyllä ihminenkään ole vaan koira. Ja myönnettäköön vielä että se on  kiinanharjakoira! En nyt ehkä ihan nyt saa miljoonaa lukijaa tällä vaatimattomalla ystävälläni, mutta jos jotain kiinnostaa niin tässä olisi Orlannosta vain pari kuvaa ja pari videota, sillä tämä on oikeasti olemassa ja tuhoaa tällä hetkellä luutansa ja välillä käy repimässä mun lahkeita ku mamma vaan kirjottelee!
Pidemmittä puheitta, hyvät naiset ja herrat Orlando, kutsun sitä myös nimellä Ola:




Täällä vaan iltavilleillään vaikka nukkumassa pitäis olla, hyhhyh! Nyt sanon Orlannolle ja tottakai myös teille että Good night ja sitä rataa! Tämmönen pikku rakkauspakkaus täällä ♥

4 kommenttia:

  1. voi mikä hurmuri tämä sun Orlando :)! ja kyllä muute on hiustyyli melkein kuin kaimallansa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se kyllä sulatti mun sydämen sataprosenttisesti vaikka aikamoinen riiviö on ollut tänään! Arvasin ettei se voi olla noin kiltti niinku ekoina päivinä on ollu :D silti se on mun muru ♥

      Poista
  2. Ihana pieni! Miekin oon salaa haaveillu nakusta harjiksesta :) ehkä joskus.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se ihana minun pikkunen ja pitää ottaa kaikki ilo irti pentuvaiheesta, vielä voi söpöstellä siis! :)

      Poista