torstai 9. tammikuuta 2014

GOING GRAY OMG! :))

Petin lupaukseni itselleni etten värjää tukkaa... MUTTA KATTOKAA TÄTÄ TUKKAAA,, GRRRAUU GRAYY. :))
Tässä on sitä jotain mitä aikasemmin yritinkin saada. Ei siihen menny ku purkupesu ja vaalenusaine 3 prossasella hapetteella.. Viellä pidennykset huomenna kuosiin ja wwaau! En oikeen muuta osaa tässä sanoa. Muutaman DIY:tä taas olis tulossa rautalangan vääntelystä, josta saa sormuksia, koruja, korviksia ja näinpäin.

Ajattelin myös kunnolla alottaa vloggauksen youtuben puolella ja kattoa onko se edes mun juttu. En siis siksi, että kaikki nykyteinit on siellä ja yrittää olla vlogstar.. Vaan kun oon seurannut toosi pitkään tiettyjä vloggaajia ja monta monta vuotta halunnut itekki yrittää! Oonhan mä joitain videoita tehnyt, mutta yritystä ei niissä ollut. Nyt lähtee editoinnit ja kaikki randomit peliin mukaan. Siitä ilmottelen sitte myöhemmin lisää. :)

Tässä näitä niiin makoisia kuvia tästä jo harmaantuneesta vanhasta rouvasta:


9 kommenttia:

  1. Vähänkö nätti!! Haet ens vuonna johonko huippumalli haussa ohjelmaan, ihana <3 mulla on ikävä teitä kaikkia <333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no äläpä liijoittele! :"D mut on kyllä ikävä ja harmittaa kaikkia aivan älyttömästi ku niin moni on lopettanu jo! näin sut ennen joulua bluukkarissa mut enpä kehannu häiritä ku en ollu varma oliko edes sinä :"D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. koululla on tosi huonot valikoimat värien suhteen, eli laitoin kestovärillä. schwarzkophin (en osata kirjota totaa haha) 9 1/2 - 111 sävyllä. sävyttäväks hoitoaineeks suunnittelin ostavani aricolor silverin :)

      Poista
    2. juujuu :D siittä tuli kunnon tuhkatukka !

      Poista
  3. Saa mua häiritä :D enkä mää liiottele ;)

    VastaaPoista
  4. Oon muuten aina miettinyt että muistutat jotain julkkista ja nyt mä sen hoksasin! Julia roberts :3

    VastaaPoista