maanantai 2. syyskuuta 2013

Ämmä kirjoittelee!

Pyöräilin tässä yks päivä 13-kilsaa Villelle (kun se vielä hetken asui kotona) ja olin yllättävän hyvällä tuulella viimeaikaisiin sekoiluihin verrattuna. Oon nimittäin ollu aika ämmä tota ukkoa kohtaan.(Jotain kiukuttelua, hirveitä vaatimuksia ja huutoa ilman syytä, haluan ja en sitten haluakkaan ja sitte taas haluan... Normaalia/tuttua?) Siinä pyöräillessä rupesin miettimään itseäni, tai siis minkälainen oikeasti olen. Mietin siinä lökärit jalassa(muutenkin mun tosi "hot" ja niin yleiset vaatteet päällä), ilman meikkiä, tukka pystyssä (YLÄPÄÄ), battery kädessä ja melko laiskan näköisenä, että mitä mää oikein täällä blogin puolella yritän! Normaalisti mä en jaksa millään meikata, vaatteet sekasi yms. ja blogia varten pitää kaunistella ja näyttää hyvältä. En väitä ettenkö laittautuis välillä, mut tää on tämmönen arkikuva musta, minkä te Raahelaiset varmasti näette, jos vastaan tulette. Mua kyllästyttää kun tuun kertomaan tänne vaan ne "teennäisen" ihanat ja mukavimmat asiat ja jätän kertomatta mitään itsestäni tai ajatuksistani. Tälläisiä "teennäisiä" blogeja on liikaa; kuvia omista asuista, ostoksista, instagrammista yms. yms. yms. ( jota mulla ei luojan kiitos ole, saatan kyllä sortua siihen joskus.) Ihan niinku tässä kilpailtas muiden kanssa, että kenellä on paras blogi. En väitä etteikö nämä blogit ole hyviä, sillä luen melko paljon tälläisiä blogeja ja pidän niistä. Kuitenkin itseäni kyllästyttää tämä oma blogini tälläisenä. Aion tähän mun sekablogiin edelleen laitella asukuvia ja ostoksia VÄLILLÄ, mutta tekstien sisältöä voisin miettiä tarkemmin. Haluan tehdä tästä blogista omanlaiseni ja tehdä ajatuspostauksia enemmän. Haluan myös miettiä tekstejä kunnolla ajan kanssa, etten tee mitään turhia postauksia vaan sen takia, että musta ei taaskaan ole kuulunut mitään. Tälläinen mä vaan oon, en halua turhuuksia blogiin ja kun jotain kerranki tapahtuu, en jaksa AINA haaskata tilannetta jonku kameran kanssa. Nautin siitä hetkestä mielummin.
Mutta mitäs mieltä olisitte tälläsestä menetelmästä? :3

Ja sitä vaan, että oon vain jostain syystä ollut monta päivää mietteliäällä tuulella ja miettinyt olemustani ja blogiani. Siksi tämä tekstin määrä ja "avautuminen". :) Näitä on tulossa lisää, esim. todellinen minä -postaus yms. mitä nyt mielen päällä on liikkunut.
HYVÄÄ YÖTÄ te mun kyylääjät, vaikka en alakkaan vielä nukkumaan! :"3

Vielä pientä esimakua viimeisiltä viikoilta:

Laatu voi olla hieman kärsivän näköinen kun kännykällä en niin näe, mutta nyt en jaksa välittää :)

Kuva vasemmalla ylhäällä: Jäätin Villelle pienen pienen viestin sen näppäimistölle ennen ku se muutti Ouluun lopullisesti. Iluluu tarkottaa meidän kielellä i love u :D

Kuva ylhäällä oikealla: Tommonen wämmäne toi ukko on.. (koko ilmettä en viitiny laittaa ihan teidän turvallisuuden vuoksi.) Se ukko sai pusun!

Kuva keskellä: Otin pidennykset pois ja sanoin luokkalaisille, ettei kukaan tänä vuonna suostu laittamaan uusia, sillä kaljuunnun.. ne repii tukkaa ja koitan kasvatella niitä nyt. Värjäsin myös punaseks takas. Tai siis väri oli violetti violetti punanen. (998 igoran väreistä)

Kuva alhaalla vasemmalla: Parin päivän sisällä näette mitä oon saanu aikaan. Sisustus projekti lopuillaan vasta nyt. (Olihan siitä aikaa ku aloitin sen ja yksinkertaisesti rahat loppu sillon..)

Kuva alhaalla oikealla: Käytiin syömässä kullan kanssa Amarillossa ja kulta makso tietysti! ♥ Alkuruoka oli aivan mahtava, kuten pääruokakin. Kuvassa jälkiruoka, joka oli viskijäätelö(osatakko kirjottaa edes tota.. Huva suomen kieli taas :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti