perjantai 28. kesäkuuta 2013

KANNATTI HERÄTÄ! :)



HYVÄ FIILIS! Olin tänään Outin apuna myymässä kampaamo Brahen tuotteita. Laitoin lapsille värikkäitä teippiraitoja ja myin tuotteita yms. Tuttuja näky paljon ja niitäkin joita en ole pitkäänaikaan nähnyt. Että oli ihana nähdä niitä <3 Mä olen täyttä hymyä. :)))

Huomennakin olen siellä samaisessa paikassa pekanpäivillä, eli jos joku täältäpäin haluaa raitoja päähän joko ilmotteeksi Color Bug-jutuilla tai teipillillä alk. 3e niin eikun minun käsittelyyn! Voin myös leikata raidat oikeeseen pituuteen!

Ps. Tulihan sieltäkin joku turha heräte ostos, cap.. Sain jopa tingattua sitä halvemmaks :D Jostain syystä himoitsen niitä aina, mutta en koskaan kehtaa käyttää niitä. Jos nyt viittis ;D




Olihan niitä webbikuvia pakko laittaa ;)
Viel hyvää musaa;



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti