keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Summer look!


Moikka rakkaat! Mä sain vihdoin pitkän odotuksen jälkeen ton videon ladattua. Yritin ensin latailla jotai videon pakkausohjelmaa, mut youtube ei jostai syystä hyväksyny niitä pakattuna.. Täytyy opetella käyttään tota ohjelmaa ensin kunnol. Menihän tossa hommassa sit koko päivä tän hitaan fossiilin kans. :D
    Mutta tosiaan mä selitän tos videossa kaiken olennaisen, paitsi tänää illalla mä sit innostuin taiteilemaan ja ompelemaan. Tänää mä oon siis koko päivän aikana tehny caprin malliset pussihousut, uuden paidan ja ton kukkapannan, mikä onki tos videos. En nyt rupee tekeen niit muita postauksia, ne saa jäädä huomiselle, ja huomenna nähdään varmaanki mun hiusten lopputulos. (Tietää varmaan lisää videopostauksia siitä.)
    Kello on sen verran, että eikun hyvät yöt ja huomenna jatkuupi. :)

Tässä vielä kuvaa mun kesäisestä meikistä ja lookista:




2 kommenttia: