perjantai 3. toukokuuta 2013

Keep calm and color your hair!

En oo ilmeisesti ainut blogien puolella, joka haluais vaihtelua omaan reuhkaansa! Mulla on ollu punasten jälkee iha hirvee tukkakriisi ja nyt ehkä aattelin repästä kesäksi taas. Mä aattelin ehkä vetää siniseks, mut tummista siniseks saa vaan vaalentamalla... :S Oon iha kauheen huolissaan, ku yritän aina pitää hyvässä kunnossa hiuksia... Nyt aattelin silti tehdä vaalennusta plus sinistä ja tämän prosessin jälkeen annan tän pään olla sellasenaan. :)

Tyvestä sais siis lähteä tumman sinistä ja se sais liukua vaalean sinisistä vaaleeks latvoihin. Seassa voi olla myös koko pituudella vaaleita raitoja. Sain Hannalta pidennykset, jotka se oli heittämässä roskiin (HULLU), joten mun ei tarvi rääkätä kaikkia mun pidennyksiä kuolioon. Ne on jo valmiiks blondit, joten paljoa niille ei tarvitse tehdä että saa ihan vaaleat latvat. Toki laitan sekaan myös näitä mun nykyisiä pidennyksiä. :)

Mitä mieltä olette? Jos värjään siniset, niin jätänkö lyhyen sivuosion ruskeeks, vai värjäänkö senki tumman siniseks? :)


- I wanna get blue hair! So what do you think about that? :)

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä se sivu ei näyttäis pahalta ruskeenakaan :P Vitsit kuin jännääääää!

    Oon tässä nyt ihan kahden vaiheilla, että meenkö hakeen kaupasta värit ja alan nyt vaalentaan sekä laittaan uusiks punasta vai pysynkö mustassa :s

    VastaaPoista
  2. Joo mäki haluaisin hakee heti kaupasta värejä, mut taidanpa malttaa kuitenki kouluun, et saa hiusystävällisemmät aineet käyttöön. :D Tosin omien hiusten laittoa on vasta tän kuun loppuvaiheilla, joten en tiiä maltanko odotella :D

    VastaaPoista
  3. Hölmöö tälleen kommetoida vanhaan postaukseen, mutta mäkin tahtoisin ihan mielettömästi siniset hiukset!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pöh, saa vaikka iha ensimmäisiä postauksia kommentoida jos siltä tuntuu :D Ja joo mä en malttais oottaa et mitä siitä tulee ;D

      Poista