lauantai 20. huhtikuuta 2013

Shopping day! :)

(Niitä sisusus juttui sit huomen ku nyt ei jaksa enää samaan pitkää lössiin tunkee niit. :D )

I love my shoes! :)
Sunglasses - eBay
Mirka osti uudet kengät ja rakastu niihin. :D
WTF? :D

Hejjssan! Käytii Oulussa shoppa shoppaa ja sieltä löyty kaikenlaista kivaa ja uutta. :)
    Paljon ois kerrottavaa, mistähän sitä alottais! Sen mä voin kertoa, että huomenna mä katon niitä blogikirppis juttui ja laitan niitä varmaan joko huuto.nettiin tai pelkästään blogin kautta. (Katsotaas sitä huomenna.) Sain myös tietsikan toimimaan jotenkuten, et ei tartte alkaa tappelemaan jokaisen elektroniikan kanssa keskenään, niinku oon jo kauan tehnyki.. Se syö mun bloggaamisen motivaatiota ku en vaan jaksa tapella sen kanssa. Oisin uuden koneen tarpeessa.. Oon yrittäny kuvailla kännykällä videoita, mutta mun fossiili tietokone ei suostu toistamaan mp4 tiedostoja, eikä muuntamaan niitä eri muotoon.. Nyt kokeilin hyvän ilman takia mun kameralla kuvailua, kun kerranki on valosaa! Jess kesä tulee ja pääsee taas kuvailee tolla (paska) kameralla. :D

Nii ja tehtii koulus yks päivä käsien hoitoja ja lakkauksia. Tälläset lakkaukset tein Heidille:


Ja Heidi teki mulle tälläset kynnet:


Kaikille tuli hullun hienoja kynsiä ja päivät oli tosi mukavia. Täytyy vielä antaa papukaijamerkki Teemulle, joka lakkas ensimmäistä kertaa kynsiä ja onnistui melko hyvin! Aaa, mulla on muuten ihana luokka. :)

Today`s outfit:



Sunglasses - eBay
Eagle jewel - Gina Tricot
Tee - Gina Tricot
Jeans - ONLY

Viimeisenä, mutta ei vähäisempänä:
VIEL ois siis mahollisuus kysyä multa mitä vaan mieleen tulee.
MUISTAKAA SYSELLÄ, rohkeasti vaan, en mä pure tms. :)
En viitti vielä vastata niihin , sillä kysymyksiä ei ole tullut paljoa.
Vastailen sitte ku kysymyksiä tulee lisää :)


Ps: Hih, mä latasin mun koneelle vanhan Toy Story pelin mitä lapsena pelattiin aina.
Se on edelleen yhtä hyvä!

5 kommenttia:

  1. Voi hitsi käy kateeks kun oot niin ahkera ja käsistäsi kätevä! Mun lemppari oli ehdottomasti toi sun tekemä panta ja noi sulkahiukset. Ihana myöskin toi asu (paita ja kaulakoru)<3

    VastaaPoista
  2. Vooi kiitos :) voisin joskus tehä vaikka tutoja et miten esim. se panta tehään. :)

    VastaaPoista
  3. Hitto noi lasit näyttää hyvältä sun päässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, eikä maksanutkaa ku vähä vajaa 2e :D

      Poista