sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Ilmoitusta!!

Heii lukijaiseni ynnä muut kyttääjäni. c:
Mä oon pitäny pientä taukoa tän bloggaamisen kanssa ja parina syynä on ollu tietokoneen tuleva kuolema (sekoilee/hidastelee..) ja ei oo ollut mitää järkevää kerrottavaa. Musta ei välttämättä vielä pariin päivään kuulu mitään, mutta mulla on pientä sisustus projektia meneillää kämpillä, josta mä haluaisin sit valmiina vasta kertoa. Laitan kuitenki DIY (tee se itse) juttua tänne jossain vaiheessa ja sisustukseeni liittyvää. Eli saatte pienen maistiaisen mitä mun kämpälle on tapahtunu. Ei siis mitää tapettien yms. vaihtoa, vaan tekstiilien ynnä muiden vaihtoa vähän keväisempään ja valoisempaan.

Ps. Varasin yks päivä kirpparipöytää tuonne prisman vastapäätä olevaan kirppikseen, joten Raahesta päin olevat voi käydä tsekkaamassa maanantaista lähtien sieltä helvetinmoista vaatekasaa yms. Pöytä on numero 10. Mulla oliki niin paljo blogikirppikseen vaatetta, joten varasin kirpparilta pöydän ja loput jäämät myyn täällä kun kirppari pöydän varaus loppuu viimestää parin viikon pääst. (riippuu varaanko lisää aikaa pöydälle)

Eipä muuta. Pitäkääpä hyvä päivä ja nauttikaa ihanasta kevät auringosta! < 3
Heipuli heeei :)

4 kommenttia:

  1. Olis kyllä tosi ihanaa jos sulta tulis enemmän postauksia :) btw. aivan sika upee tää ulkoasu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia :) Enhän mää ite osais tehä tämmöstä ulkoasuu, mut ku on tommone valokuvaaja ja photoshoppaaja veli ni saa hienoi juttui välil :)

      Poista
  2. Oho, Olethan sä tehnytkin paljon postauksia. Jostain ihmeen syystä bloglovin oli (taas kerran) poistanut blogeja mun lukulistalta ja en oo edes nähnyt noita sun postauksia ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh :( no nyt käy välil tsekkailemassa :)

      Poista