lauantai 12. tammikuuta 2013

New hairstyle ;)


Jjjoo en oo hehkeimmilläni tos kuvas ja vähä väsyny, mutt ne hiuksett.. :D 
Hihiii mä olin rohkee torstaina! Oli aluks tarkotus värjätä vaa tyvi mut sit päätin et tälle hamppukasalle pitää tehä jotai jote päätettii leikata näi lyhyeks :) hiukset oli nii huonos kunnos kesän blondausoperaation takia.. No tulipaha opittua kantapään kautta taas mitä varsinki markettien vaalennusaine tekee hiuksille.. No nyt ku oon enemmän viisastunu näistä värjäysasioista koulus nii mä päätin et värjään koulus omahiuspäivänä ainoastaa tyven, enkä ala turhaa rääkkäilee tätä päätä. Ja kyllä mulla vielä joskus on pitkät ja hyväkuntoset hiukket kunha nää loputki hamput saa pois! Ja hei onhan tää aika magee rokkipää hyvännäköne näinki, eiks jee? ;)
Ps. Värjäsin Aman hiukset koulus torstaina ja se onnistu hyvin! Jee hyvä minä!! :)
Ja että teiän pää ei ois ihan sekasin, mennään asiasta kukkaruukkuun! Ihanaa Janette rakasta näin pitkästä aikaa ku se tuli taas yökyläileen mun luo! Tehtiin kaikkee huisin hauskaa, esim. katottii Ted -leffa, ostettii aivan helvetisti mättyä ja herkkui, puhuttii miehist, käytii uudes kahvilas juomaa kaakaot yms. muuta mahtavaa. <3
Pps. Teen taas puhelimel tätä postausta elikkäs älkää järkyttykö jos kuvat ja tekstit on päin perc kiitos! :)


2 kommenttia:

  1. Tosi mageet hiukset. Oonki miettiny täs välil että miltä mahat näyttää jos ois lyhyempi malli. Vaihtelu virkistää! :)

    VastaaPoista