tiistai 18. joulukuuta 2012

I`m sick but I don`t care!

Mirka ja Netta <3
Tarjotin pose moro! :D
Ostettii viikonloppuna Villen kaa Arnoldsista vähä herkkui :P

Moi taas. :)
 Mä oon ollu nyt viimeaikoina kipeenä :( Mut silti mä oon touhunnu vaikka mitä, ku en vaa osaa olla paikallaa..
Tänään mä olin äidillä Mirkan seurana vaikka alunperin piti vaan käydä äitin kaa täyttään mun ruokakaappi jollai mässättävällä. No sit päätettii Mirkan kaa lähtä kattelee vaatteit yms. ja sieltä sit Film Townii hakee pari leffaa ja minä vielä kauhasin kilon karkkeja mukaa hehe.. Sit katottii Ariel ja huomena Madacascar 3 :) Ehittii me viel illalla kävästä iskällä kuuntelee sen hyviä karaoken laulutaitoja ja tässä pitäs esim. huomenna hakea joulukuusi mulle ku en jouluna ehi kuitenkaa sitä katella ku porukoil oon. Noh jos sitä malttais rauhottua pikkuhiljaa et jaksais viel kouluun huomenna mennä. Toivottavasti en pahentanu lämpöö ku tuolla juoksentelin hehe :D


Scarf - the self-made
Top - ONLY
Pantyhose - Ebay
Shoes - flea market

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti