sunnuntai 30. joulukuuta 2012

I have a nice day with my big sister :)



Today`s outfit / Tämän päivän tyyli:

hat - flea market
scarf - gift from Santa Claus :)
  Jacket - H&M
Bag - gift from Paris
Jeans - Cheap Monday
Shoes - Björn Borg


Today`s shopping from Tampere / Tämän päivän shoppailut Tampereelta:

Jewel From Gina Tricot
Biker jacket from H&M
Sleeveless blouse from flea market

 Nyt oon Mari-Annan luona muutaman päivää ollu tääl Tampereen puolella. Ollaa oltu tänään iha väsyneitä tuohon ALE shoppailuun, huhhuh.. Tänäänki kierreltii koskarit H&M:ät ja muut tämmöset tärkeet paikat ja löysin takin H&M:ltä. :D Käveltii myös Bonus kirppikselle ja reippailtii Marjon luo syömään sitruuna-marenkikakkua minkä se oli vasta tehnyt. :P Ollaan siis oltu tosi reippaita!

Nyt mä aattelin jatkaa mun villasukkien virkkaamista ku oon nii "pro" siinä taas. (Tai ainaki melkee..) Noi kantapäät on kyl vaikeita, mut aattelin laittaa ne mun yö-villasukiks ku ne ei nii kauniit oo virkattuina, varsinkaa mun tekeminä ja ensimmäisinä mun tekeminä viel! Noo ehkä mä viel joskus opin.. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti