maanantai 10. joulukuuta 2012

DIY collar project



Moido! Mä oon tänää ollu ahkera ja tehny muutamille joululahjoja ja itellekki tuli tehtyä jotain. :)
Nykyään näkyy joka paikassa hauskoja kauluksia, mitä mäki oon halunnu. Mä sit muistin et kerran oon kattonu ton videon mis opetetaa tekeen niit. Mä sit tekasin sellasen mustalla nahalla ja valkosella farkkukankaalla. Oikeesti siit tuli hyvä, vaikka mä aina yleensä sössin nuis ompeluissa. Mun ompelukonekki pysy kasassa, vaikka aika paksuja materiaaleja käytin. :)



3 kommenttia:

  1. Ihana! Voiku oisin yhtä kätevä käsistäni :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ja eihän sitä opi jos ei yritä! Oli toi aika helppo tehä, joten eiku ompelemaan vaan ;)

      Poista
  2. Sulle on haaste mun blogissa ! :)
    http://chesiaqua.blogspot.fi

    VastaaPoista