perjantai 14. joulukuuta 2012

☆ BLOGI HAASTE ☆


Säännöt:
x Kerro 11 asiaa itsestäsi.
x Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
x Keksi 11 uutta kysymystä.
x Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
x Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

☆ 11 asiaa minusta ☆ :

1. Opiskelen parturi-kampaajaksi.
2. Seurustelen.
3.Täytän 12.2 20-vuotta.. :S
4. Mulla on ikäkriisi..
5. Oon laiska.
6. Haaveilen paljon.
7. Teen tällä hetkellä pizzaa iha ite! Haha :)
8. Oon kauheen itsepäinen!
9. kiukuttelen paljon, mutta mut saa helposti leppymään.
10. Asun omassa kämpässä.
11. Odotan joulua!!


 Haastajan kysymykset ☆ :

1. Mitä mieltä oot Suomesta maana ?
2. Harrastuksesi on ?
3. Mikä kappale tekee sut iloseks ?
4. Onko sisaruksii ? Jos ei oo nii thaluisitko ?
5. Viime keskiarvos todistuksessa oli ?
6. Mikä on sun unelmas ? Ja meinaatko toteuttaa sen ?
7. Ootko suosittu vai enemmän epäsuosittu ?
8. Mistä tyylistä et tykkää ?
9. Mitä mieltä oot rasismista ?
10. Minkälainen on sun unelmatalo ?
11. Ootko hyvä vai huono koulus vai semmonen keskiverto ?


☆VASTAUKSENI ☆ :

1. Perrrhanan kylllmä... Mut täällä on muuten ihan asiat hyvin. Hyvinvointi maa :)
2. Nukkuminen? No mä tykkään tehä kynsiä eli lakkailla ja rakennekynsii yms. Ja sit valokuvaaminenki on aika kivaa.
3. Lord Estin sun vieressä on lämmin, jään tuijottaan silmiin.
4. On iha tarpeeksi! Pikkusisko, isosisko ja isoveli. :)
5. En ees kehtaa sanoa.. :D En ollu ylä-asteella kovin aktiivinen..
6. Valmistua joskus ja perustaa oman kampaamon ja kynsistudion! Kyllä mä meinaan sen joskus toteuttaa.
7. En oo suosittu, enkä mikää epäsuosittukkaa. Siltä väliltä kai :)
8. Ei mulla oo oikee mitä mistä en tykkäis mut itteni päälle en laittais mangajuttuja ja en oo kovin röyhelöiden ja rusettejen ystävä
9. Mun mielestä pitäs kattoo minkälainen ihminen on luonteeltaan, ku ulkonäön tai että ois syntyperältään jostai muualta!
10. Omakotitalo meren rannassa. Valkonen chihuahua ja pari heppaa pyöris mukana. 
11. Peruskoulussa kiinnosti muut ja en oikee sit osannu opiskella. Nykyään ku on jo näi vanha ja ryppynen tylsimys nii koitan keskittyä kouluun tosi hyvin, et saan hyvät numerot ja taidot tulevaa ammattia varten.


☆ Minun kysymykseni haastetuille ☆ :

1. Mikä on parhain asia/juttu mitä sinulle on tapahtunut? 
2. Kuinka monesta tyypistä oot tykännyt?
3. Mikä on parhain unesi ikinä?
4.  Entä kamalin unesi?
5. Mitä aivan hullua/hassua olet aina halunnut tehdä?
6. Miltä huoneesi/kämppäsi näyttää?
7. Minkälainen olet aina halunnut olla? Ulkonäkö, luonne yms.?
8. Oletko itsepäinen vai "kiltti"?
9. Missä kaikkialla olet matkustanut?
10. Viihdytkö kotikaupungissasi?
11. Missä päin Suomea haluaisit asua?

Haastan:

3 kommenttia:

  1. Voi eei oon tehny tän jo aikasemmin :S kiitti kuitenki !

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon haasteesta, teen kunhan kerkeän!! :)

    VastaaPoista