perjantai 9. marraskuuta 2012

Sinä olet minun keinonahkaturkki, akropaatti sirkuksen!



Otsikko on omistettu tolle liikkuvalle karvakasalle, joka esiintyy nois ekois kuvis. On sillä nimikin, Rasmus!

Oikeesti tää päivä ei oikee ollu mun. Taai siis päivähän on vaihtunu mut siis kuitenki. :)
 Ensin kipeenä ja missaan Samuli Putron keikan koulul.. Sit ku olo vähä paranee ja pääsen äitin kaa hakeen mun imurin ja raahattii se jättipaketti kämpille nii tottakai olin vahingos tilannu kaks imurii? Kaiken lisäks eteisest paukku taas lamput ja taaas menee sulakkeet.. Hyvittaa ku käytettii kaikki voimat siihe pakettii ku se oli nii iso. Ihmeteltiinki et miks hitos se paketti on nii jätti! Tää on tätä naisten logiikkaa, tai ainaki mun. :D

Päivän plussat on et äiti tekee hyvää ruokaa <3 Iha hullun hyvää salaattia; Keitettyjä vihanneksia, ananasta, suolakurkkua, kurkkua, raejuustoa, tonnikalaa yms. ja tottakai sinappinen kastike! :P

2 kommenttia: