torstai 22. marraskuuta 2012

♥♥ !! LIME GREEN BIKER JACKET !! ♥♥

I REALLY REALLY REALLY WANT THIS JACKET!! ♥

OIKEESTI EI VOI OLLA TOTTA! Mä oon jo pitkään himoinnu tollasta takkia ja nyt mä löysin limenvihreää nahkaa. ♥ Tollasta on oikeesti etitty kissojen ja koirien kanssa netistä, kaupoista, pengottu kangasliikkeet yms. Täällä tuppukylässähän nahkaa ei ollu, mut myyjä lupas tilata mulle Oulusta sen. Mari-Anna tekee mulle sen takin, koska mulla ei oo oikee taitoa ja en halua riskeerata lopputulosta vaikka osaisinki. Jos Mari-Anna ei löydä Tampereelta tota nahkaa nii mä käyn hakeen sen tilatun nahan sielt liikkeestä. Takkiin tulee kultaset vetskarit ja kultasia niittejä, jotka mä kuitenki uskallan löntätä siihen!  Oikeesti AH onko tää totta vai unta vai onko PAKKO___SAADA__TOI___TAKKI toive toteutumassa. :)

PS: Yhtä vaille 30 lukijaa jo, eli kuka uskaltaa olla se kolmaskymmenes? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti