lauantai 20. lokakuuta 2012

Helloou :3


Eilisen tyyli. :)
Miks pitää olla kylmä ja pimeää ja tylsää ja vieläki flunssaa jajaja.. Eii vaa millää jaksa innostaa kuvailla tai tehä muutenkaa yhtää mitää...  Nyt on se kauan odotettu loma mut ei sillonkaa kyl tapahu yhtää mitää ku Villeki on ginesissä. (eli ei päässy viikonlopuks pois armysta) Oon mä äitöön kans käyny kirppareil sun muuta ajan kuluks, mut silti..
Mut valivaleista sikseen ja selostan tänne nyt jotai tosi "tärkeää"! Mul oli luokkakuvaus keskiviikkona ja olin viel silmätulehuksessaki. Jostai kumman syystä päätin silti ottaa parit pärstäkuvat luokkakuvan lisäks. Katotaa mitä niist sit tulee! :D
Oikeesti nyt ei kirjotus luista enää ollenkaa, joten uusia ja vähä vanhempia kuvia olkaa hyvät:

Donald t-paita 10st kirpparilta :)
No nyt on lenkkitakki! 1e kirpparilta. (sori laatu..)
2,50e kirpparita
20 senttiä kierrätyskeskuksesta huivi. :)


Oikeesti tälläsii mä oon vaa katellu kipeenä viimeaikoina.. lol :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti