perjantai 15. kesäkuuta 2012

Täydellinen nahkatakki!!

JEE, Nyt mä löysin kirpparita tollasen nahkatakin, mitä oon toivonu jo yli vuoden! Pakkohan se oli ostaa.. 
Tädin ulkomaan tuliaiset mulle. (muistais vaa et missä ne oli :D)

Mun kuvasaldo on nyt aika vähäinen mut voin kertoa et olin tänää kierrätyskeskuksessa taas shoppailemassa ja niistä tuunailen vielä jotai mielenkiintoista. Tuli käytyä pattijoella päin ku autokoulun toinen osuus pitää suorittaa ja olin arviointi ajossa kuulemma rauhallinen kuski, mut en kovin säästäväinen tuon bensan kanssa. :D

Toivottavasti kuvia tulee vähän enemmän seuraavalla kerralla, ku toi ukko tulee kohta tänne yöksi ja huomenna juhlitaan mun pikkusiskon synttäreitä ja isosiskon valmistujaisia, ku se on tullu Raaheenki päin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti