keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

follow your dreams



Mä sain mun kännykästä laitettua kaikki kuvat koneelle ja huomasin miten kaks vuotta on vaa lentäny ohi. Oli mukava kattoa kuvia missä ensin oltiin Villen kanssa vasta tavattu ja yhtäkkiä ollaaki jo näin vanhoja. Ja ku Rasmus oli niin pieni pentu ja nyt se on jo iso poika :D Tuntuu et koko elämä ois hurahtanu ku kattelin niitä, ja nyt haluan näyttää niitä teillekki! (Ei oo sit mitenkää järjestyksessä..)

Ensimmäinen kesä kullan kanssa <3
Rasmus loikoilee sohvan päällä.
Rasmus ihan pienenä rentoutuu Janeten ja Mirkan sylissä.
Mariannan kans joskus coffee housessa.
Tein tän joskus ku olin tutustumassa vaatetuspuolelle.
Vanhojen tansseista.
Rasmuksen ensimmäinen yö meillä oli ohi ja pieni oli ihan väsyny. :)
Villellä muutamat lasit päässä.
Rasmus ja Mirka pari vuotta sitte.
Nuoripari Miia ja Ville.
(Joo laatu...)
Villehän se!
Ville leikkii fruittaria :D
Ville Cullen
Kuvauksista piti räpsästä.
Jaakko piirsi Mariannan :D
Minä joskus kauan sitte
Viime kesältä minä.
Ja taas minä mut en muista millon :D
Sit jotain minikuvia joista vahingossa tuli noin pieniä :D (plus Villen miehekkyys tulee niin esille. :D)

2 kommenttia:

  1. Tosi ihania kuvia! Nyt hymyilen täällä yksikseni :) Miten Rasmus onkaan ollut pikkuruinen.

    VastaaPoista