keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Eihän onnellisuuteen voi kuolla?

Ilme on koominen, mutta huom. hiukset!
Ville osti mulle zeppeliinin glitteristä 3e sormuksen.
Kasvatan kukkia. Niistä tulee jotai gerberan näkösiä. :)
Päivän laiska-ateria!

Tänää siis tapahtu jotai aivan hassua ja outoa! Just ku olin hyväksymässä opiskelupaikan lybeckerille vaatetukseen, nii postiluukusta hyppäs joku kirje. Avasin ja siinä luki näin: "Sinut on hyväksytty varasijalta Hiusalan perustutkintoon, onnea!... " Onneks en ehtinyt kuitenkaan hyväksyä Lybeckeriä, sillä MUN TOIVE TOTEUTUI! Mää pääsin parturin alalle ja mä oon toivonu sitä niin kauan. Voi kiitos kiitos kiitos kuka lie oletkaan joka valitsit minut sinne!!
Tämä erittäin iloinen nainen alkaa nyt fiilistelemään siivouksen parissa. Moimoiii te vähäiset, mutta rakkaat lukijat. :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti