maanantai 28. toukokuuta 2012

Näytä mulle missä sul on rusketusraidat!

Verkkosukkahousut n. 5e
Niitti lätyskät 10e
Aurinkolasit n. 10e

ONNEKS mokkula taas toimii!! Tosiaan se on ollu rikki jonkun aikaa ja sain sit takuuseen uuden. Täytyy kyllä myöntää et musta on ollu enemmän hyötyä iman tietokonetta:

1. Jaksoin kuurata koko kämpän lattiasta kattoon ja niin hyvin ku voin.
2. Oon paljon pirteempi ja paremmalla tuulella.
3. Oon lenkkeillyt kunnolla.
4. Olen ruskettunut vähän viikonloppuna ja en edes palanut!!
5. Kävin kierrätyskeskuksessa shoppailemassa.
6. OSASIN tehdä itse shortsit!
7. Olen ollut ajoissa koulussa joka päivä.
Yms yms yms...

 En tiedä mikä outo posetuskohtaus mulle tuli äsken, mut eise mitääää! Toivottavasti jaksoitte katsoa mun keikistelyjä, ennen ku löysitte jotain järkevämpääkin!
 Tänään kävin siis kierrätyskeskuksessa ja ku vaivauduin kassalle hirveän laskutoimituksen jälkeen, myyjä vaan katsoi niitä ja sanoi et euro! Mä olin saanut tulokseks ainaki yli kaks euroa mut en tietenkään valittanut, kyllähän se mulle sopi. :)

JJuuuuu.. Ei mulla taaskaan mitää järkevää asiaa ole, joten jätänpäs teidät nyt rauhaaaaan.

2 kommenttia:

  1. Pitäisköhän munkin olla tauolla koneesta kun siitä saa noin positiivisia vaikutuksia :)

    VastaaPoista
  2. Voi olla :) Tuleehan siitä vähän energisempi olo ku piipahtaa välillä ulkonakin! :DD

    VastaaPoista