torstai 10. toukokuuta 2012

"Tyttöystävät silmät päähän meikatkaa.."






Jos mä kuolen nuorena

Kunpa silloin olisi pakkasta

Mä pidän paljon enemmän talvesta
Jos mä kuolen nuorena
Kunpa olisin ehtinyt rakastua

Hautajaisissani pukeutukaa mustaan
mutta vain koska se on tyylikästä
Äiti ja isi älkää vaipuko tuskaan
Mä nautin täysillä mun elämästä

Tyttöystävät silmät päähän meikatkaa
Ja menkää tilaisuuden jälkeen tanssimaan
Pojat laulakaa se laulu
Joka sai mut aina nauramaan.

Jos mä kuolen nuorena
Kunpa olisin ehtinyt oppia
Miten tehdään lauluja

Jos mä kuolen nuorena
Toivottavasti en ehtinyt kiukutella kotona
ja kunpa lounaalla oisin syönyt jälkiruokaa
Arkulleni paljon ruusuja tuokaa
Kirotkaa vähän aikaa jumalaa
Ja menkää sitten juomaan itsenne humalaan

Hautajaisissani pukeutukaa mustaan
mutta vain koska se on tyylikästä
Äiti ja isi älkää vaipuko tuskaan
Mä nautin täysillä mun elämästä

Tyttöystävät silmät päähän meikatkaa
Ja menkää tilaisuuden jälkeen tanssimaan
Pojat laulakaa se laulu
Pojat laulakaa se laulu
Pojat laulakaa se laulu
Joka sai mut aina nauramaan.



Okei tänään tuntu niin kurjalta.. Tiedätte kai kun haluaa näyttää ihmisille että osaa tehdä asioita yksinkin eikä muiden tarvitse niistä huonoimmista asioita kokoajan muistutella, kun tiedostan ne itsekkin ja yritän kokoajan parantaa. Koitan saada imettyä kaiken positiiviset asiat että jaksaisi eteenpäin, niin joku tulee pätemään niistä huonommista asioista tai muistuttamaan mieltäpainavista asioista... Oon aika herkillä ja en todellakaa kestä mitää mikä liittyy näihin herkkiin asioihin. Ne antaa mulle vaan itkukohtauksia ja lisää masennusta.
Ootin koko päivän että pääsen olemaan äidin kanssa. En osannut hänelle taaskaan puhua, mutta sen läsnäolo saa mut heti jo paremmalle tuulelle. Suurimman osan äiti vaan nukkui koiran kanssa sohvalla, mutta siitäkin tuli turvallinen olo. Olihan se aika suloista kun yks pieni chihuahua äidin sylissä puuskutti unissaan äidin kanssa. <3 Jotenkin tää turvaton olo on vaan vallannu mut ja sisällä huudan apua ja ulkoa en sitä halua näyttää. Haluan vaan päästä yli ja unohtaa ne, ettei tarvitse jankata niitä enää. Jos ihmiset tajuaisi vaan että en parane näitä asioita jauhamalla, vaan niin että keskityttäis niihin vahvoihin puoliin niin nämä heikommatkin paranevat samalla itsestään! Mun ei oo ollut tarkotus loukata ketään kieltämällä puhumasta asioista, mutta he eivät taida ymmärtää tätä pointtia; puhuminen ja jauhaminen ei auta, vaan positiiviset asiat ja vahvuudet korjaa nämä huonot asiat itsestään samalla. Oon vaan myös niin huono puhumaan tai kirjoittamaan tunteista, että en osaa sanoa mikä on tai mikä auttaisi mua..

Siinä ois pari syytä miks en oo oikein aktiivinen ollut tämän blogin kanssa. Mutta mä koitan nousta ja saada olon paremmaks ja mä toivon, että nämä ihmiset ymmärtävät tämän ja auttavat, kuten haluavatkin!

Inspiroiduin illalla sit otteleen fiilispohjalta kuvia:


Ps: Mulle on aika rohkea veto kertoa huonoista fiiliksistä blogissa ja muutenkin ottaa näin "rajuja" kuvia. Oon kuitenki aina halunnu ottaa tän tyylisiä itku kuvia ja se onnistu hyvin vaikka itseäni kvasin. :)

2 kommenttia:

  1. täällä on aina yks punapää jolle saa raivota ja itkee millon mieli tekee ♥ oot rakas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. E haluta raivota sulle!! :( JA NII SINÄKI!!!! <3

      Poista