perjantai 11. toukokuuta 2012

Pidä musta kii, älä päästä koskaan!



Tänään oli sekalainen aamu, mutta siitäkin on selvitty. Oon aika ylpeä itestäni ku sain tehtyä äsken itelleni kauan haaveilemaani kalanruoto letin! (vai millä nimellä se nyt on.) Kolmannella kerralla se onnistu mielestäni ihan hyvin kun hieroin käsiin vähän hiusvahaa. Pituutta vaan kaipais tämäkin pää! Omistan kyllä semmosen vitamiinipurkin jossa lupaillaan hiuksien ja kynsien vahvistusta ja kasvua, mutta oon niin huonomuistinen että en ikinä muista ottaa niitä tai jätän ne kotiin ku meen Villelle. (Vietän siellä aika paljon aikaa.) Nyt on kuitenki muisti pelannut tän viikon että oon ottanu ne neljä tablettia päivässä, kuten purkissa sanotaan. On nämä jonku verran kasvanu nopeempaa, mut ku muistais joka päivä ottaa nii mitenhän sitte? :)

Tässä mun kainalokarva esitely kuvassa pitäs olla näkyvillä tää ihana paita. Oon ostanu sen jo aikoja sitte mut en oo jaksanu esitellä täällä. Maksoi 14e

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti