maanantai 2. huhtikuuta 2012

Uusavuton


Tää biisi kuvastaa hyvin mun edellistä viikkoa!


Motivaatiobiisi. Omistettu itselleni... :D

Mulla on ollu joka asiassa motivaatio hukassa koko viikon. Tää viikko ei ollukkaa ihan normaali ja oli aikamoista rumbaa. :o

Anyway.. Torstaina olin Oulussa, perjantaina koko päivä luokkaretkellä laskettelemassa, ja lauantaina taas Oulussa ja sunnuntai Villellä. Mun kämppä on kaatopaikka tälläkin hetkellä , mut mun onnekseni sain  vaikeuksista huolimatta itteni hinattua kouluun asti, ja jopa pyykkäsin tänää! Nyt nostan itteni ylös ja hankin itelle oikein kunnon siivousmotivaation, että sais tän tavara-/pölyläjän joskus siivottua. :D

Hmm.. Joku sabotoi mun kuvia!
Joo-o, ei me olla ihan terveitä Villen kans! :D
Kynsi kuoli ku en jaksanu ottaa rakennekynttä ajoissa pois.. :(
Toi feikki rustokoru glitteristä. n. 3,50e
HUOM! Laitoin toiset korvakorut kumpaanki korvaan!
En tiennykkää, et kindereistä voi saada jotai näin "jännää".. (lol..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti