lauantai 10. maaliskuuta 2012

This is my fifteen minutes of fame



Eilen oli aika ankee päivä.. Siitä huolimatta vaikka pyrytti lunta naamalle, oli pakko päästä vähän pukamaan mun rageja ja haukata happea ulkona! Päätin sit vähän katella vaatteita yms. et tää neiti rauhottuis. Ei mulle mitää oo tapahtunu, mut oon vaa nii hemmetin stressaantunu ja jostain syystä koko loman ollu ihan hemmetin pahalla päällä. Tekis mieli vaa haistattaa kaikille v*tut ja piiloutua kämpille, eikä tarvis ikinä lähtee minnekkää sielt. Ehkei se oo kuitenkaa mahollista.. :D
No nyt tänää oon vähän paremmalla tuulella ja päätin tehä tänää koulu urakoita. Niitäki ois pitäny tehä tää koko viikko, mut avatkaa vaan oonko alottanukkaa? No en!

Löysin mä eilen yhen paidan Jim & Jillistä ja sain mun parhaimmat akyylikynnet tehtyä!

T-paita Jim & Jill, 9.95e
Aattelin kojauttaa näiden pohjat ja alkaa nyt keväällä taas käytteleen näitä kenkiä. :)
Näistä tuli ihan hullun hienot! Olen ylpeä. :)
Siskolta sain muuten sillon Tampereella nää Friis & Companyn korvikset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti