maanantai 19. syyskuuta 2011

ISO PAKKAUS TIETOA MIIASTA!

PERUSJUTUT
Nimi: Miia Riikka Marika Hyyppä
Pituus: 159cm
Kengännumero: 35-36
Vaatekoko: S,M ja joskus jopa XS
Hiustenväri: Red
Sisarukset: Pikkusisko, Isoveli ja isosisko

VIIMEISIN
Kappale, jonka kuuntelit viimeksi: Gorillaz - Feel good inc. soi nyt pikkusiskon spotifylla
Kappale, joka on juuttunut päähäsi: Trololo song.. :D
Henkilö, jolle soitit: Ville
TV-ohjelma, jonka katsoit: Öööö.. Talent ku se tuli viikonloppuna?

MITÄ
Shampoota käytät: Paul Mitchell Color care
Kenkiä käytät: Korkkarit, balleriinoja, tennareit, maihareit...
Pelkäät: Tärkeiden ihmisten menetystä

MONTAKO KERTAA
olet ollut rakastunut: Ekan kerran olen
Sydämesi on särkyny: Toivottavasti ei ikinä!
Sydäntä olet särkenyt: en kenenkään oo
Kertaa nimesi on ollut sanomalehdessä: Muutamia kertoja, esim ku esittelin pienenä paikalliseen lehteen mun semmosta ilmalla täytettävää pulkkaa (?!) :``D

OLETKO
Hauska: nö jööö...
Ystävällinen: Kyllä oon. :)
Rakastettava: emt. Toivottavasti Ville aattelee must niii.. >:D
Huolehtiva: Kaikki mulle tärkeet ihmiset on mulle todellaki huolehdittavan arvosia, vaikka en sitä ihan kaikille niist näytä!

SUOSIKKI
Juoma: Playn kaakao, Hyvää päivää virkistävä juoma, perus kaakao, appelsiinimehu...
Karkki: Oon salmiakki friikki, kipparin piippu lakritsi, kinder bueno on kaikist paras ja tietty suklaat...  
Piirroselokuva: Ööö.. Disneyn kaikki perus vanhat leffat, Muumipeikko ja pyrstötähti, itse ilkimys...
Purukumi: Tykkään eniten niist perus vihreessä paketissa olevista jenkin purkist. :D
Väri: Musta, punanen, valkonen ja ruskee yms.
Viikonpäivä: Lauantai koska sillon saa nukkua ja on kokopäivä vapaata <3
Kahvila: Tiina Elina, coffee house
Kukka: orkidea on mun suosikki
Maa: En oo koskaan käyny ulkomailla, edes ruotsissa... Joku lämmin ja kivat shoppailumahdollisuudet :)
Vuodenaika:  Kesä ja syksy on tosi nätti, vaikka oon kuuluisa valittamaan kesälläki et kun KYLLLMÄ!
Kauppa:  Jos joku vie mut hyvää kenkäkauppaan, nii mua EI saa pois sieltä!
Aikakauslehti: Cosmo, Trendi? En oikeen lehtiä oo lukenu..

HENKILÖ, JOKA VIIMEKSI NUKKUI VUOTEESSASI:  Villehän se. :D

OLETKO KOSKAAN
Sanonut "rakastan sinua" ja tarkoittanut sitä: OLEN
Ollut julkisella paikalla yöpuvussa:  On mulla ollu ala-asteella nolo bratz yöpaita joskus paidan alla kuutos luokalla ja otin päällypaidan pois ku oli kuuma, vähän nolotti ku huomasin :D
Oletko pitänyt jonkun salaisuuden:  Pidän aina salaisuudet!
Suunnitellut viikkosi TV-ohjelman perusteella:  Siks just en seuraa mitään sarjaa, ku se ajottaa mun elämää..
Ollut esiintymislavalla:  Koulun edessä laulamassa ylä-asteella :D
Toivonut olevasi vastakkaista sukupuolta: Oon tyttö ja pysyn tyttönä! :)
Paljonko kello on:   18.32
Omenat vai banaanit:  BANANA
Sininen vai punainen: Punanen on mun lemppariväri
Kevät vai syksy: Syksy
Mitä aiot tehdä tämän jälkeen: Pitäs lähteä äidin seuraks ajeleen Ouluun pikkusiskoa viemään kouluu :D
Minkä aterian söit viimeksi: Koulussa jotai paskaa kalapyöryköitä ja perunamuusia...
Oletko tylsistynyt: Ihan normi fiilis :D
Minkä äänen kuulit viimeksi: Tv:stä pölötystä ku sisko kattoo tv:tä

YSTÄVYYS/RAKKAUS
Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä: En oikeen tiiä :D Haluan uskoa!
Haluatko jonain päivänä lapsia ja jos haluat, kuinka monta: Kait se 1-2
Tärkeintä ystävyydessä:  Luottamus, että viihtyy toisen seurassa
Mitä tuoksua nuuhkit viimeksi: Pikkusiskon Juicy Couture hajuvettä
Mitä kieltä osaat:  SUOMEA! Enkku ja varsinki ruotsi on mulle tosi heikkoja...
Nimeä lempiasioitasi huoneestasi: Sänky ja sohva!
Kuinka vanhan ihmisen tavoin käyttäydyt: Välillä oon aika lapsellinen pikkulapsi ja osaan kyll käyttäytyä ku aikuiset sillon ku pitää!
Onko sinulla lemmikkejä: Äidillä on Rasmus lyhytkarvanen Chihu, iskällä on kultanen noutaja ja beaglen ja jonku noutajan sekotus. Kaikki siis koiria!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti