perjantai 26. elokuuta 2011

TIGI Photo Awards 2011


Heloou!
Laitoin tähän postaukseen muutaman mun ottamaa julkaisemattomaa kuvaa silloisesta ku viimeks oli vähän lämpimämpää. :)
Btw.. Mä oon tässä päässy jopa opiskelun polulle, mut numeroiden korotukseen nii sitä ollaan sit jotai 21 ku valmistutaan parturiks.
Tän vuoden mä korottelen numeroita ammattistartissa mua pari vuotta nuorempien seurassa maanantaista lähtien, eli kannattaa ottaa koulujutuista niskasta kiinni ettei käy niinku mulle :D
Löytyy multa kuitenki positiivisimpiaki asioita, eli Tuija teki mulle Tigi Photo Awardsiin kampauksen ja nyt se Tuija on päässy viiden parhaan joukkoon ja mä pääsen malliksi sinne Gaalaan Helsinkiin 1.10! Mulle laitetaan jalkaan 18cm korkeet kengät,  pukuteemana on karnevaalit ja enempää en vielä paljastakkaan. ;)

Tässä tää kilpailukuva. :)

Käykäähän äänestämässä mua numeroa 13 TÄSTÄ LINKISTÄ katsojien suosikiksi, kiitos! :)
HUOM: Voit voittaa Tigin hiustuotteita!

Lopuks vielä pientä fiilistelyä John Scatmanin ja Dr Bombayn tahdissa :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti