lauantai 27. elokuuta 2011

Tee se itse!

Kuvat: We heart it

Mulla on ollu tässä jonkuaikaa ideana tehä höyhenistä joku nätti värikäs mekko. :)
Noo sitä ennen oon suunnitellu tekeväni Villen kanssa mallinuken mun muodoista, et saisin tehtyä täydellisen mallisen mekon ja jos innostuisin sit ompeleen enemmän! Mut mennäänpä asiaan, elikkäs mä oon katsonu netistä muutamia ideoita mallinuken tekemiseen ja päätynyt teippaamis tyyliin.

" Siis suomennettuna ensin joku vanha t-paita alle, sit vaan teipataan teippiä mun ympärille ohjeiden mukaan. Teippauksen jälkeen leikataan sivusta auki et pääsen pois ja teipataan se kiinni. Lopuksi vielä siistiä se ja sisustaks voi laittaa pumpulia, sanomalehteä yms. ja laittaa joko hengarrilla roikkumaan, tai tehä jostain jalka sille mallinukelle. :) "

Toivottakaahan mulle onnea yritykseen, sillä jokupäivä tämäki projekti pitäs lähteä käyntiin!
Tänään taas leikkelen ton ukon hiuksia ja voisin tässä alkaa kattelee joitai miesten  hiusmalleja netistä, MOIDO!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti