sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Semmonen viikonloppu!

Sain siskolta ripset joita sitte seuraavissa kuvissa kokeilin. :D

Viikonloppuna kävin rannalla, kokeilin ripsiä olin ja laiskottelin. Ja sit todellaki söin mansikoita hulluna! <3 Huomenna ois tarkotus mennä maalaan mun kämppä, et pääsee muuttamaan sinne ens viikolla. :D Huonekaluja pitäs mennä myös joku päivä katsoon. Tarvisin ison ison peilin, nojatuoleja, tietokoneen, netin ja isomman sängyn.. ;) Ja sitte tietenki kaikkee verhoja, pyyhkeitä, astioita, haarukoita, veitsei yms. :) Äidiltä mä sain maton olohuoneeseen ja meiän vanhan pöydän keittiöön. Laitan sitte kuvia kämpästä ku oon saanu sen parempaan kuntoon ja vietyä romppeet sinne/ sisustettua, vielä en kehtaa tyhjästä kämpästä.. :``D

5 kommenttia:

  1. etkö sää lukenukkaa siihe autokoulujuttuun?

    VastaaPoista
  2. Luin mä! Piti mennä Villelle lukeen ku ei kotona pysty.. Tiiät kuka kuuntelee täysillä musaaa! :D

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Onhan ne! Mut liian pitkät ja tuuheet arkeen.. :``D

    VastaaPoista