perjantai 1. heinäkuuta 2011

I REALLY NEED A NEW BLOG!


Heips! Elikkäs mä olen Miia Oulun lähettyviltä olevasta pienestä "kaupungista" jota kutsutaan Raaheksi.
(Ja muille tiedoks, että Raahessa ei kaikki oo niin juntteja ku luullaan!)
Oon helmikuussa täyttäny 18-vuotta ja omaan asuntoon muuttelen tässä lähiaikoina! :) Meidän perheeseen kuuluu minä, mua vuotta nuorempi pikkusisko, isosisko, isoveli, äiti ja Rasmus meidän lyhytkarvainen chihuahua.
Sitten vielä oon seurustellu yli vuoden erään Villen kanssa! He`s my first love. <3

Tänne blogiin suunnittelin laittavani ihan mitä vaan päähän sattuu tulemaan; Riehumisia poikakaverin/kavereiden kanssa, tyylistä, ostoksista.... Ja tiedoks et mä kuvailen aika paljon, joten niitä varmasti tänne tuppaa tulemaan ja PALJON! :)

Multa saa kysellä ihan mitä vaan ja laittaa toiveita mitä blogiin toivoisitte! Toivottavasti pidätte. :)

Rasmus <3
Janette, mun parhain ystävä!
Ville ja minä. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti